Fixemos parellas, unha das arañas era a tendeira e a outra a clienta. A araña clienta tiña que ir ao caixeiro automático a por 20 regletas para mercar algo no super, para saber se podía ou non mercar os productos tiña que preguntar os precios. A araña tendeira, ademáis de informar sobre os precios dos seus productos, tiña que facer o ticket de compra que por un lado levaba escrito o producto mercado co seu precio e polo outro a conta para saber canto lle tiña que dar de volta á clienta.
Estás na nosa rede, o blog das arañas de 4ºB do C.E.I.P. A LOMBA, unha tea que comezou a tecerse no curso 2013-14. Aquí atoparás moitas das cousas que facemos no noso día a día na escola: xogos para aprender, vídeos, música e moita información interesante que vamos tecendo pouco a pouco. ENRÉDATE NA NOSA TEA!!
luns, 17 de febreiro de 2014
O SUPERMERCADO DAS ARAÑAS
O pasado venres montamos un pequeno supermercado na nosa tea para poñer en práctica moitas das cousas que estamos aprendendo, sobre todo o que ten que ver coas competencias lingüísticas e matemáticas.
Fixemos parellas, unha das arañas era a tendeira e a outra a clienta. A araña clienta tiña que ir ao caixeiro automático a por 20 regletas para mercar algo no super, para saber se podía ou non mercar os productos tiña que preguntar os precios. A araña tendeira, ademáis de informar sobre os precios dos seus productos, tiña que facer o ticket de compra que por un lado levaba escrito o producto mercado co seu precio e polo outro a conta para saber canto lle tiña que dar de volta á clienta.
Fixemos parellas, unha das arañas era a tendeira e a outra a clienta. A araña clienta tiña que ir ao caixeiro automático a por 20 regletas para mercar algo no super, para saber se podía ou non mercar os productos tiña que preguntar os precios. A araña tendeira, ademáis de informar sobre os precios dos seus productos, tiña que facer o ticket de compra que por un lado levaba escrito o producto mercado co seu precio e polo outro a conta para saber canto lle tiña que dar de volta á clienta.
Subscribirse a:
Publicar comentarios (Atom)
Ningún comentario:
Publicar un comentario